Düzce İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin rutin denetimlerinde alkollü 9 sürücünün ehliyetine el konuldu.Sefer DEMİR / DÜZCE (İGFA) - Düzce İl Emniyet Müdürlüğü bünyesindeki Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri bağlantı yolu üzerinde denetim gerçekleştirdi.

Yapılan denetimlerde alkollü direksiyon başına geçenler tespit edildi.

Birçok sürücüye alkol kontrolü yapılırken 9 sürücünün alkollü olduğu tespit edildi.

Mehmet Şimşek’ten yatırımcılara güven mesajı: Enflasyon yıl sonunda yüzde 20’li seviyelere gerileyecek
Mehmet Şimşek’ten yatırımcılara güven mesajı: Enflasyon yıl sonunda yüzde 20’li seviyelere gerileyecek
İçeriği Görüntüle

Bu sürücülerin ehliyetine el konulup cezai işlem uygulanırken, 3 araç ise trafikten men edildi.

Toplamda 156 bin 787 TL cezai işlem uygulandı.

Kaynak: İGF Haber Ajansı