İlk PKK'lı grup silah bıraktı
Türkiye'nin yıllardır mücadele ettiği terör belasından kurtuluş sürecinde tarihi bir eşik daha aşıldı. Terör örgütü PKK, Kuzey Irak’ın Süleymaniye kentinde düzenlenen törende silahlarını yakarak resmi olarak silah bırakma sürecini başlattı.

Başkan Balaban, ‘Burası Sadece El Kaldırılıp İndirilen Bir Yer Değil’
Başkan Balaban, ‘Burası Sadece El Kaldırılıp İndirilen Bir Yer Değil’
İçeriği Görüntüle

İlk görüntüler geldi:

Kaynak: HABER MERKEZİ