Manisaspor Kulübü, Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay’ın tedavisinin kontrol amaçlı yoğun bakımda sürdüğünü öğrenmesinin ardından geçmiş olsun mesajı paylaştı. Kulübün resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, “Şehzadeler Belediye Başkanımız Gülşah Durbay’ın tedavisinin kontrol amaçlı yoğun bakımda devam ettiğini öğrenmiş bulunmaktayız. Kıymetli Gülşah Başkanımız’a geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz” ifadelerine yer verildi.

''Ceza İnfaz Personeli Günü Manisa' da Törenle Kutlandı''
''Ceza İnfaz Personeli Günü Manisa' da Törenle Kutlandı''
İçeriği Görüntüle

Kaynak: HABER MERKEZİ