İYİ Parti Şehzadeler İlçe Başkanı Ahmet Çelik, Manisa Özel Halk otobüslerine yakıt desteği yapılması için gerekli adımların atılması gerektiği konusunda yetkililere çağrıda bulundu. İYİ Parti Şehzadeler İlçe Başkanı Ahmet Çelik, Manisa Özel Halk Otobüsleri Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Erdoğan Akatmacı ile görüşerek, şoförlerin sesi oldu. Korona virüs salgını nedeniyle yolcu sayısının yüzde 10’unun altına düştüğünü ve şoförlerin yakıt bile alacak durumda olmadıklarını söyleyen Çelik, “Kamu hizmeti gördükleri için otobüsleri kapatma şansları yok. Özellikle yakıt konusunda yetkililerden yardım istediler. Nisan ayı 15 günlük toplam hasılatları 249 bin 231.95 TL, mazot 139 bin 446.51 TL. Buna göre tam hisse payı: 572.23 TL. Yarım hisse ise 286.12 TL yatırılmıştır. Bu parayla sadece mazot anca çıkar. Şoför parası ve SSK mal sahibinin cebinden çıkıyor, ayrıca araç arıza yapınca yapılan masrafın tamamı cepten gitmektedir. Herhangi bir düzenleme olmazsa araçların birçoğu yollarda kalır. Biz toplumun evde kal denildiği süreçte toplu taşımaya binmeyin deniliyor ama mecbur kalanlar, işi olanlar, hastaneye gidenleri, sağlıkçıları, işine gidip gelenleri taşıyoruz. Yolcu sayılarımız yüzde 10’a kadar düştü. 70 bin yolcu taşıyorduk 7 binlere düştük. Gerçekten esnafımız çok sıkıntılı bir durumda. Normal ödemesinden vazgeçtik, taksitlerinden, kredilerinden, Bağ-Kur, SSK. Sadece yakıtını bile alamayacak durumda. Bu işin zararına çalışıyorlar. Hükümetimizden veya yetkililerimizden yakıt desteği talepleri var. Aksi takdirde bu işi sürdürmeleri çok zor olacak. İYİ Parti olarak her zaman mağrur olan esnaf ve vatandaşlarımızın yanındayız ve sesleri olmaya devam edeceğiz. Manisa Özel Halk otobüslerine yakıt desteği yapılması için gerekli adımların atılması gerekir” diye konuştu.