BIRAKIN BU İŞLERİ

21 Ocak 2014 Salı, 18:04

BIRAKIN BU İŞLERİ!

Nereye baksam onları görüyorum

Her gün neredeyse peşlerindeyiz

Sonra akşam dışarıyı çıkıp biraz hava alayım diyorum

Yine onlar;

Duvarlarda, Billboard’larda, evlerin balkonlarında

Not defterimde…

Belediye başkan adayları fırsat buldukları her şeyi değerlendiriyorlar.

Bir kurum veya sivil toplum kuruluşu toplantı falan yapacaksa

Hoop onlar yine orda.

Neyse benim derdim onlar değil

Kalan süre içerisinde temiz bir siyaset izlemek…

Halk zaten Ankara’daki kavgalardan bıkmış

Bir de siz çıkıp buradan birbirinizi yiyorsunuz.

Neyse…

Geçtiğimiz hafta CHP’li Semih Balaban’ın MHP’li Cengiz Ergün ziyareti ile ilgili

Tam da

Manisa’da temiz siyaset olacak diyorduk

Ama yok!

Yani bu siyasiler illa kursağımızda bırakacak.

Manisa Esnaf ve Sanatkarlar Kredi ve Kefalet Kooperatifinin 61. Olağan Mali Genel Kurulu

Genel kuruldan çok siyasi arena diyelim biz ona

Üyelerle beraber siyasetçilerin de katıldığı bir toplantı!

Eyvallah!

Siyasiler katılmasın demiyoruz

Ama madem siyasileri çağırıyorsunuz

Konuşturmayın kardeşim bu adamları.

Bunların konuşma alanları burası değil…

Konuşturursanız böyle; ne genel kurul konuşulur ne de yaptığınız hizmetler

Gelelim hadiseye

Kurul öncesi CHP Manisa milletvekili büyükşehir adayı Özgür Özel konuşuyor:

“CHP Büyükşehir yasasına karşı olmadı”

Sonra AK Parti Manisa Milletvekili büyükşehir adayı Hüseyin Tanrıverdi

“Boş ve yalan konuşuyorsun”

Konuşmaların detayı bütün basında yer aldı zaten

Uzatmayalım efendim.

Ben her zaman diyorum ve demeye de devam edeceğim

Bu tip genel kurulda siyasilerin konuşması yanlıştır

Çünkü o kurulda her siyasi görüşten insanlar olabilir.

Siz konuşmalarınızla oradaki insanları kendi içlerinde ayrıştıramazsınız

Hani madem sizi konuşturmuşlar orda

Birbirinizi yemek yerine

Esnafı konuşun, esnafın derdini konuşun

Esnaf için neler yapacaksınız onu konuşun…

Kimse sizden halkı harikalar diyarına götürmenizi beklemiyor…

Kendi sorunlarınızı değil halkın sorunlarını konuşun yeter…

Mevlana ne güzel demiş:

Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.

Saygılarımla

Yorum yazın...

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir