GEZİCİ ANKET ŞİRKETİ MANİSA ANKETİNİ AÇIKLADI

23 Mart 2014 Pazar, 11:37

Gezici araştırma şirketi Manisa’nın en kapsamlı anketini yayınladı. Gezici Araştırma şirketi tarafından 10,786 kişi tarafından yüz yüze yapılan anket sonuçlarını açıkladı.
Açıklanan anket sonuçları şu şekilde;
MHP: %38.8
AK PARTİ:%34.1
CHP:%22.9

10 Yorum

  1. Haluk Agırdır

    16 Mart 2014 at 23:15

    Düne kadar MHP ye oy vermiştim artık güçlü CHP ye oyumu vereceğim
    büyükşehirde Cengiz Ergün ilçede Ali Aslan çünkü bahçeliyle olmuyor.
    keşke chp ile görüşülseydi çünkü Özgür Özel mecliste manisayı daha
    iyi temsil ediyor kendisine güveniyorum.

    • Serhan

      17 Mart 2014 at 22:24

      Memleket ne kadar iyi yönetilse , iyi şeyler yapılsa o kişi hor görülür zaten işin kuralı bu. Cengiz bey bağımsız aday olsa dahi yine de oyum ona olacak Manisamızı sadece 1 dönemde hem borçtan kurtarıp hem de yaşanılabilir bir şehir yaptığı için nankörlerin adına da teşekkür ediyorum.

      • hediye

        18 Mart 2014 at 15:30

        ŞUNUDA UNUTMA SERHAT BEY geçen seçimlerde chp cengizi desteklemeseydi zor olurdu başkan manisada mhp oyu140000 chp oyu 340000 bunu bir düşünü isterseniz bu sefer chp tam kadro özgür özelin arkasında ve özgür vekilimle bunu baaracağız

    • hediye

      18 Mart 2014 at 15:20

      gözlemleriniz çok güzel haluk bey gerçekten özgür özel bunu fazlasıyla hak ediyor manisa özgür özelle olacak bir manisalı çocuğu dürüst ve genç herşeyi başaracağına ben gönülden inanıyorum sizi kutluyorum güzel düşünceleriniz için

    • hediye

      18 Mart 2014 at 15:33

      manisada canlı şahit olduğum bazı şeyler çok canımı sıktı MHP kadınlar evlere gelerek özgür beyin selamı var bu seçimlerdede mhp desteklenecek palavralarını atıyorlar ve cengiz ergünyandaşları uğur dündarı kulanarak bunlar siyasete çok çirkin şeyler böyle yaparsanzı sayın cengiz bey sizn akp ne farkınız kaldı yazık çok yazıkkk

  2. murat

    17 Mart 2014 at 23:46

    kaç defa manisa için konuşmuş mecliste. manisanın hangi sorununu dillendirmiş özel. biz bu adamları vekil diye seçtik. şimdi burada ne işleri var. madem başkan olacaklar neden vekil oluyorlar? sanırım aldıkları vekil maaşları yetmedi manisamı sömürmeye gelecekler!!!

    • hediye

      18 Mart 2014 at 15:23

      murat bey galiba tv izlemiyor ya bunu türkiye kabul eti sen etmedin evet manisa için 134 öneri veren ve en çok konuşan özgür özel ben size başka birşey demiyorum git hırsızlara oy ver başka diyeceğim yok size

  3. julien

    18 Mart 2014 at 14:15

    nisan 1 görücez cengiz başkan fark etıcakk

  4. hediye

    18 Mart 2014 at 15:26

    evet manisa chp ve akp yarışta ama ben inanaıyorum bunca yolsuzlardan sonra manisa hırsıza oy vermeyecek ve seçimin galibi CHP ÖZGÜR ÖZEL ÖZEL ADAM ÖZEL BAŞKAN OLACAK

  5. poyraz

    23 Mart 2014 at 23:47

    anketler ne derse desin.oyumuz ailecek cengiz başkana.adam çalışıyor kardeşim, hakkını yiyemem.Allah yardımcısı olsun.