Berna Udgu

Akhisar'da bir mahalle karantinaya alındı

Manisa'nın Akhisar ilçesine bağlı Sindelli Mahallesi, korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı. Manisa ...

Manisa'nın Akhisar ilçesine bağlı Sindelli Mahallesi, korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındı. Manisa Valiliği, Akhisar'da bir mahallenin karantinaya alındığını duyurdu. Valilikten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "İlimiz Akhisar ilçesine bağlı Sindelli Mahallesi 22 Nisan 2020 tarihi saat 17.00 itibariyle; korona virüs salgınından vatandaşları korumak ve salgının yayılmasını önlemek amacıyla İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 22.04.2020 tarihli ve 2020/50 sayılı kararı ile 14 gün süresince karantina altına alınmıştır"
{ "vars": { "account": "UA-43204872-1" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }